Bij prospectt gebruiken wij cookies op onze site om jou de beste ervaring te kunnen geven. Lees hier meer Accepteren
ACCOUNTMANAGER B2B

32 – 40 uur



WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR JOU! Ben jij commercieel ingesteld? Leg jij makkelijk contact met (nieuwe) klanten? Heb je daarnaast affiniteit met woonaccessoires en lifestyle? Lees dan verder!



WIE ZIJN WIJ? Prospectt is dé toonaangevende distributeur van lifestylemerken. Persoonlijke aandacht, deskundigheid en vernieuwing staan centraal in ons denken en doen. Vanuit deze kernwaarden bedienen wij elke dag honderden ondernemers die actief zijn binnen Retail. Denk aan concept-stores, ketens en warenhuizen in Nederland, België en Luxemburg.  Door onze efficiënte B2B shop kunnen onze klanten de verschillende merken gemakkelijk combineren. Zo kiezen ze altijd de producten die passen in hun concept. Wij hebben een groeiend aantal klanten in de geschenkenbranche en zijn daarom op zoek naar een Accountmanager B2B die zich volledig wil richten op de relatie- en kerstpakketten bedrijven.



WAT GA JE DOEN? Als accountmanager B2B maak je deel uit van het salesteam, bestaande uit een salesmanager, accountmanagers en deskaccountmanagers. Je bent meer dan een verkoper. Je hebt focus op de relatie met de klant en bouwt deze maximaal uit. Je zorgt voor de uitbreiding van ons relatiebestand en benadert bedrijven die zich specialiseren in relatiegeschenken. Je bent bekent met het samenstellen van een onderscheidend assortiment en je denkt zo optimaal mogelijk mee met de klant en zorgt altijd voor een win-win situatie. Je komt met nieuwe ideeën om een nog betere partner te zijn voor onze klanten. Je bent aanwezig op de jaarlijkse relatie- en kerstgeschenken beurs, waar we onze merken presenteren en je bent gemiddeld 1x per week op ons kantoor in Gouda voor salesoverleg, bezoek met je klanten in onze showroom of voor een vrijdagmiddagborrel (zodra dit weer kan!).



WIE BEN JIJ? Je hebt commercieel inzicht en je hebt ervaring met B2B accountmanagement. Je bent goed in een relatie opbouwen met je klant. Je bent zelf startend. Je bent communicatief en administratief sterk. Je bent woonachtig in Midden Nederland. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en je hebt minimaal HBO denk- en werkniveau.

 

 

WAT BIEDEN WIJ JE? Een kans om jezelf en ons bedrijf verder te ontwikkelen. Een marktconform salaris passend bij jouw kennis en ervaring en een pensioenvoorziening. Een gezellige werksfeer en een mooie plek in een enthousiast en jong gedreven team. Wij zorgen voor een auto, laptop, tablet en telefoon van de zaak, waardoor jij je functie goed kunt uitoefenen.



IS DEZE FUNCTIE BIJ PROSPECTT JOU OP HET LIJF GESCHREVEN?  Stuur je uitgebreide motivatiebrief en CV naar Stefanie Kleisterlee via stefanie@prospectt.nl.

 

Wij kijken uit naar je sollicitatie!  

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.